After the rain… - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Thomas Boer - WaarBenJij.nu After the rain… - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Thomas Boer - WaarBenJij.nu

After the rain…

Blijf op de hoogte en volg Thomas

01 Februari 2013 | Australië, Airlie Beach

Good day to all,

Is weer een tijdje geleden sinds m’n laatste bericht… met natuurlijk een geldige regen ehh reden!!!!!!

Zoals ik zei, we waren aangekomen in Noosa en het kwam met bakken uit de hemel… nou het regende dus zo hard afgelopen week dat er overal overstromingen waren, en de canoo trip hebben we toen maar afgeblazen. Aan de ene kant wel zonde want we hadden veel toffe dingen kunnen zien, maar het was echt een halve moesson die uit de lucht kwam.

We hebben dus in plaats van te gaan kanoën maar een ander alternatief gezocht, namelijk Australia-day 26 jan.
Deze dag hield in beetje binnen zitten, drankjes doen, uiteindelijk ben ik maar naar de bios gegaan samen met Rutger. Django Unchained echt een geniale film. Om vervolgens een dikke party te hebben in het hostel.

Helaas zaten, want toen we de 24ste in Noosa aankwamen, boekten we 2 dagen/nachten hostel in verband met de canoo-trip. Bijboeken ging niet meer, dus toen konden we de 26ste uitchecken, inchecken bij een motel de 27ste uitchecken en weer inchecken bij het hostel om de 28ste uit te checken want we dachten te kunnen rijden… ging natuurlijk niet vanwege de overstromingen, dus konden we meteen weer inchecken en zijn we uiteindelijk de 30ste gaan rijden, op naar Miriam Vale, een klein dorpje.

Haha ziet er wat onduidelijk uit zo natuurlijk, maar het kwam er op neer dat we 4 dagen achter elkaar konden inchecken uitchecken… lekker steeds je tas inpakken enzo.

Het wordt niet zo’n heel lang verhaaltje, want door al de regen hebben we niet zoveel meegemaakt, beetje gechilled heel de dag… iets wat ook niet verkeerd is.

We zitten nu, na een rit van Totaal 10 uur… misschien iets langer vanwege de roadblocks, in een dorpje genaamd Airlie Beach. Het is hier echt suuper mooi.
Het hostel waar we in zitten is echt mega chill… AC op de kamer, 2 douches, maar 8 bedjes … Leven ;p

Aankomende zondag gaan we op een 2/3 daagse zeiltocht naar de Whitsunday Islands. Lekker een beetje snorkelen en van de zon genieten want die is weer terug.

Groetjes aan iedereen,

Ik probeer wat vaker te schrijven… :D

Xx Thom

ps. Vergeet ik het bijna te vermelden… Ben een maaaaaand op reis!!!! Whooooooooow

• 01 Februari 2013 - 13:16

Willemien:

Hai Thomas,
    Heb weer van je verhaal genoten! Jammer van het slechte weer!
    Gelukkig zit je nu weer in de zon! Veel plezier met de zeiltocht en het snorkelen!
    Lfs en Xxx