Surfing… straight up bawlin - Reisverslag uit Arrawarra, Australië van Thomas Boer - WaarBenJij.nu Surfing… straight up bawlin - Reisverslag uit Arrawarra, Australië van Thomas Boer - WaarBenJij.nu

Surfing… straight up bawlin

Blijf op de hoogte en volg Thomas

01 April 2013 | Australië, Arrawarra

Hi guys,

Hoe gaat t met iedereen? Met mij echt suuper top.
Nog 1 weekje en dan zit mijn maand surfen op SpotX er alweer op en ga ik terug naar Sydney… Waarop volgt dat m’n Australia adventure er ook alweer bijna op zit.

Laten we beginnen bij SpotX…
Hier aangekomen waren er gelukkig nog veel mensen die ik de tweede week van januari in SpotX had ontmoet, dus het was net als ‘thuiskomen’. Mijn maand begon met de eerste 5 dagen nog de beginners groep doen, maar daarna kon ik gelijk instromen in de academy. Dit betekende echter niet dat ik niet heel die 5 dagen met de academy gechilled heb.

Het is echt een super toffe groep, die nu al ongeveer 3 weken hetzelfde is. We hebben (En dit is puur voor mij om te onthouden) Mike, Mickey, Sally, Heidi, Veronica, Sofia, Casper, Pemiel, Anna, Emma, Tim, Cedric, Camilla, Micham, Emily, Caroline en Ik. Daarnaast zijn er ook al wat mensen weg gegaan, waaronder David, Julia en Julian.

Het is voornamelijk veel chillen met z’n alleen, in between surfing filmpjes kijken, veel gitaarspelen en zeker niet teveel uitvreten.

Afgelopen weken hebben we een aantal feestjes gehad, wat beachparty’s en St. Patricks Day, wat echt een geniale dag was. We hebben een gevecht gehad met de cadetten, water gevecht wel te verstaan. Een ‘talent show’ waar Mike besloot dat zijn enige talent was het afscheren van zijn wenkbrauw, iets wat hij dan ook heeft gedaan. Voor de 2e keer, net als de zijkant van zijn hoofd… gouden vent.
Verder is het voornamelijk veel surfen, heel veel surfen.

Ons schema ziet er zo uit;
9 uur surfen, elke dag behalve woensdag, dan surfen we half 8. Verder hebben we 2 dagen fitness, 1 dag yoga en 2 dagen theorie. In het weekend zijn we vrij om te doen wat we willen, wat meestal surfen ’s morgens is en daarna gewoon beetje chillen, kijken hoe de golven ’s avonds zijn en dan bepalen of we gaan surfen of een goon-afternoon hebben.

Het surfen gaat echt al heel goed, al zeg ik het zelf dan. Ik begin er echt steeds meer lol in te hebben, en ga ook zeker in Azië zo veel mogelijk surfen! Pak al aardig wat groene golven, en de eerste paar bochten gaan ook zeker al goed.

De afgelopen dagen is het weer niet zo denderend, niet dat het maar 12 graden is, maar veel regen! Wat betekend goeie golven, maar om dan daarna lekker op te drogen is ook weer zo wat.

Volgende week maandag zit ik alweer in de bus naar Sydney toe, en 10 april vlieg ik Kees en Kiki in Bangkok tegemoet, waar mijn Azië reis gaat beginnen.

Heb er super veel zin in en ga jullie op de hoogte houden over hoe en wat.

Cheeers,
en jullie mogen me best facetimen hoor, ik bijt niet! Haha

xx

  • 01 April 2013 - 07:39

    Monique:

    Groene golven? Is dat zoiets als blauwe piste?
    En face time is me de vorige keer niet zo goed bevallen Thum..........als je begrijpt wat ik bedoel?!?
    Maar t klinkt allemaal erg gezellig.
    Nog foto's ter illustratie?
    Geniet nog van je laatste week en dan op naar n volgend avontuur met Kees en nichtje Kiki!
    xx mama

  • 01 April 2013 - 07:48

    Danielle:

    Fijn om weer wat van je horen (lezen). Uiteraard is surfen voor jou weggelegd, had ook niet anders verwacht.
    Spannend, weer een nieuw avontuur! Veel plezier....
    Miste je zaterdag bij t eieren verven. Doen ze daar nog iets aan pasen?
    Facetime heb ik niet, maar zal je vandaag of morgen proberen te pakken te krijgen via Skype.
    Doe voorzichtig, maar vooral genieten!
    Xx en een knuffel van Lynn en Sam

  • 01 April 2013 - 21:17

    Willemien:

    Hey Thum,
    Weer een leuk verslag!
    Je hebt wel één lange vakantie ;-)!
    Leuk dat Kiki ook naar Azië komt.
    Nog veel plezier met surfen en goede reis naar Azië!
    Liefs en Xxx

  • 01 April 2013 - 22:40

    Ed Van Der Vaart:

    Hey Thomas, ik dacht ik ga eens even kijken of Thomas het nog naar de zin heeft, en dat lijkt uit het verhaal toch zeker wel zo te zijn! Leuk om te lezen. Leuk om te 'zien' dat je je prima vermaakt aan de andere kant van de wereld. En op je vorige verslag je programma even gecheckt. Dit is een mooie tijd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Hi iedereen, ik ben dan toch gezwicht onder de groepsdruk… en heb dit aangemaakt. Weet nog niet hoeveel verslaagjes ik hier ga posten maar hoop dat jullie ze gaan volgen :P x Thum

Actief sinds 29 Dec. 2012
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 10165

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 01 Juli 2013

Tripje Australië & Zuid-Oost Azië4

Landen bezocht: