Long week of awesomeing :P - Reisverslag uit Arrawarra, Australië van Thomas Boer - WaarBenJij.nu Long week of awesomeing :P - Reisverslag uit Arrawarra, Australië van Thomas Boer - WaarBenJij.nu

Long week of awesomeing :P

Blijf op de hoogte en volg Thomas

11 Januari 2013 | Australië, Arrawarra

Hi guys,

Dit heeft een klein beetje lang geduurd, maar heb echt zoo bizar veel indrukken op gedaan, dat ik even niet wist hoe en wat.

Daar komen ze,

Onze week met Australian backpackers begon met een BBQ, na super gegeten te hebben, de Opera house te hebben gezien, en een awesome avondje stappen te hebben gehad was de eerste dag alweer voorbij.
De tweede dag begon met een regel dag, dus de bankrekeningen zijn geregeld, we hebben wat door Sydney heen gelopen en zijn nu helemaal klaar voor onze tripjes.
Ik heb natuurlijk geen EHIC (European Health Insurance Card) aangevraagd dus ik heb nog geen Medicare verzekering, maar dat moet denk ik helemaal goed komen.
Die donderdag eindigde we met een party in een paar bars en dat was ’t wel.

Het is wel een beetje een opsomming zo, maar een dag later hadden we een havencruise, misschien wel 1 van de tofste dingen die we die week hebben gedaan. We voeren op een Catamaran en het weer was echt geniaal, heb wat mooie plaatjes van het Opera house kunnen maken en super gezwommen. Na het varen met de boot zijn we even wat gaan eten in Darling harbour om daarna van het vuurwerk te genieten.
Iets wat ze hier overigens elke week afschieten.

De ‘Blue Mountains’ was de volgende dag onze stop, een natuurpark zo groot als België, echt een hele toffe ervaring, waar zoals jullie kunnen zien wat mooie plaatjes zijn geschoten.

Afgelopen maandag was alweer de afsluitende dag met Australian Backpackers, en als je kon/wilde kon je mee op een surftrip net buiten Sydney, iets wat ik als actieveling natuurlijk zeker gedaan heb.
Het eindfeest volgde aan die surftrip en ik heb me daar natuurlijk bijzonder voorbeeldig gedragen… haha.
Het was echt een sicke party, en ik heb er zelfs nog een Maand ‘Surf Academy’ gewonnen. Dus ik ga nog een maand langer door met surfen.

Ik typ dit nu, terwijl ik op een surfcamp ben, wat ik al had geboekt. Het weer is eindelijk wat beter, was helaas wat bewolkt vandaag maar zeker prima te doen.

Verder gaat alles goed, het geld gaat wat minder goed, want erg goedkoop vertoeven is het hier niet. Ik moet zeker nog een baantje vinden voordat ik aan m’n Azië trip ga beginnen.

Maar dat is allemaal voor later natuurlijk.
Ik ga nu even lekker chappen,
Hou van jullie,
Miss jullie,

En bovenal…

Hi from OZ!!!!!

xx. Thum.

  • 11 Januari 2013 - 07:29

    Danielle:

    Neefje, wat een avontuur.... Natuurlijk gedraag jij je altijd voorbeeldig, dat weten we toch;-) Ben alleen bang, dat t even werken wel iets meer gaat worden op die manier. Ik vind t erg fijn, dat je ons op de hoogte houdt. Veel succes met surfen en tot t volgende verslag. Love and miss you! Xx

  • 11 Januari 2013 - 14:32

    Caroline:

    Hee Thum, wat een prachtig verhaal en goed te lezen dat je het heerlijk hebt! Blijf genieten en dat werk komt vast wel op je pad. Ik kijk al weer uit naar het volgende verslag.
    xxx

  • 11 Januari 2013 - 15:37

    Mark:

    Dude, shit klinkt awesome! We missen je hier dus als je geen doekoes meer hebt om naar Azië te gaan ben je altijd welkom om ons weer te komen knuffelen. Moeilijk veel plezier nog en houd deze shit een beetje bij, dat is enige manier om in de gaten te houden of je nog leeft.

    xxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Hi iedereen, ik ben dan toch gezwicht onder de groepsdruk… en heb dit aangemaakt. Weet nog niet hoeveel verslaagjes ik hier ga posten maar hoop dat jullie ze gaan volgen :P x Thum

Actief sinds 29 Dec. 2012
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 10184

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 01 Juli 2013

Tripje Australië & Zuid-Oost Azië4

Landen bezocht: