From Partying to absolutely Nada - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Thomas Boer - WaarBenJij.nu From Partying to absolutely Nada - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Thomas Boer - WaarBenJij.nu

From Partying to absolutely Nada

Blijf op de hoogte en volg Thomas

19 Januari 2013 | Australië, Rainbow Beach

Hello everybody,

Yeah where to begin! Het laatste waar ik mee geëindigd ben was volgens mij het surfkamp at spot X!

We zijn nu een aantal dagen Byron Bay verder en zitten nu al in Rainbow Beach, maar man wat waren die dagen Byron Bay geniaal!

We hadden afgelopen maandag de bus naar Byron Bay toe! Kwamen daar 's avonds aan om vervolgens uit te gaan!
Het mooie was , de dag daarna kwamen we met het idee om naar de vuurtoren van Byron te lopen. 's Middags half brak lopen we naar t strand, wat zonnebrand mee, slippers en zeker niet al te veel water! Komen we bij het strand aan, is het een uur lopen, op het midden van de dag! Nou ben ik niet verbrand dus dat scheelt, maar Jack, Michiel en Rutger hadden het wat harder te verduren! We hebben wat mooie kiekjes geschoten en een chille wandeling gemaakt.
Die avond ben ik met een oude vriend van m'n ouders, Jan en zijn familie, gaan eten in een Sushi bar. Was echt super gezellig en hebben veel gelachen. Jan die vroeg of ik na het eten nog even mee ging wat drinken in het Beach Hotel aangezien daar een vriend van hem zou optreden en er was een open-mic night dus veel live muziek.
Zitten we daar net 10 minuten krijg ik van Jan te horen, oké dus je moet over een half uurtje optreden, je mag nog wel even wat spelen op de gitaar en dan moet je op. Nadat ik het nodige portie had tegen gestribbeld heb ik natuurlijk toch op getreden. Dus snel die gasten gebeld om te vragen of ze ook nog kwamen, en ik heb horen zeggen dat het een succes was :P.
Toen de avond afliep heb ik Jan en familie gedag gezegd en zijn we naar het strand gegaan, om daar een prima avond af te sluiten.

De dag die volgde hebben we een auto gehuurd om richting het westen naar Nimbin te rijden, het plaatselijke hippie dorpje bij Byron Bay. Super chill dorpje, op elke hoek vroeg iemand je wel of je wiet wilden kopen en overal hoorde je psychedelische muziek. Haha echt mijn dorpje:P Diezelfde dag nog een extra nacht in het hostel geboekt want naast alles wat ik nu vertel, het is ook primaa feesten in Byron Bay.

Onze laatste dag Byron, Donderdag, was er eentje van gitaarspelen, chillen op het strand en met als afsluiting een BBQ met een aantal backpackers.

De Busreis naar Brisbane verliep nagenoeg vlekkeloos en we zaten voor dat we het wisten al in onze 'eigen' auto richting Rainbow Beach.

De Roadtrip is begonnen.

We zitten nu dus in Rainbow Beach en gaan morgen naar Fraser toe. Heb er echt super veel zin in.
Ben alleen dus niet bereikbaar, dus pech gehad.

xxx, groetjes

  • 19 Januari 2013 - 08:08

    Danielle :

    Uiteraard is m'n neefje al een internationale ster;-) Heel tof! Enjoy en doe voorzichtig. Xx

  • 19 Januari 2013 - 09:02

    Kim :

    Mijn neefje, Living the good life! Wat een heerlijk verhaal weer. De dagen gaan volgens mij super snel voorbij met al dat feesten :-). Have fun. Do epic shit. Love you. X

  • 19 Januari 2013 - 09:45

    Natasja:

    Doet me denken aan een Franse camping, waar je ( jullie) ook onverwacht moesten optreden ;-). Ik kan wel lezen dat je het onwijs naar je zin. Veel plezier en blijf voorzichtig doen. Dikke X "mams"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Hi iedereen, ik ben dan toch gezwicht onder de groepsdruk… en heb dit aangemaakt. Weet nog niet hoeveel verslaagjes ik hier ga posten maar hoop dat jullie ze gaan volgen :P x Thum

Actief sinds 29 Dec. 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 10180

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 01 Juli 2013

Tripje Australië & Zuid-Oost Azië4

Landen bezocht: